Dinsdag 23 juli, 2019
 
 
 
ConsumentCONSUMENTLeverancierLEVERANCIER
 

VRIENDSCHAPSRINGEN

INKOOP ZILVER EN GOUD

CONTACTGEGEVENS
Gorecht Oost 30-B
9603 AA Hoogezand
Tel 0598 - 326 443
E-mail info@jewelhouse.nl
Twitter Facebook
















Oppoetsen of omsmelten?

Overal om ons heen worden producten vernieuwd en komen er nieuwe producten bij.
Deze producten schreeuwen om aandacht voor hun nieuwe identiteit. En de moderne mens
lijkt meer dan ooit behoefte te hebben aan een tegengif voor zijn alledaagse beslommeringen:
er zijn meer trends dan ooit.

Het gaat niet zozeer om wat we kopen, het gaat er vooral om dat het nieuw is.
Dat zie je overal terug: ook in de sieraden en juwelenbranche. Vaak gaat het erom een statement te maken:
ik bezit het allernieuwste en het allerduurste, en je kunt er niet omheen dat te zien. Ondanks al het geschreeuw
om het nieuwe is er een sterke tegentendens bespeurbaar: we willen weer voor duurzaamheid gaan.

We krijgen weer oog voor vakmanschap: we willen zien dat er met liefde aan het product is gewerkt!
Jewel House behoud haar tijdloze sieraden maar zoekt tevens continu naar nieuwe kwalitatieve en innovatieve producten.

Waarom zouden we herpositioneren?

  • De consumentenmarkt fragmenteert in kleinere, specifieke segmenten. De gemiddelde klant bestaat niet meer.
  • De consument wordt moeilijker te benaderen. Geholpen door nieuwe technologieën en wetgeving zullen consumenten zich beter afschermen voor de gebruikelijke marketingtechnieken. Aanbieders zullen daarom gerichter en meer to-the-point aan marketing moeten gaan doen.
  • Iedereen weet alles. Consumenten hebben dankzij de opkomst van internet bijna onbeperkt toegang tot informatie. Kwaliteit- en prijsvergelijkingen verschijnen door één muisklik. Retailers moeten zich hierop instellen. De (online of offline) verkoopservice wordt belangrijker als onderscheidende factor.
  • Partnerschap wordt noodzakelijk. Alleen zullen retailers en fabrikanten de concurrentie niet aankunnen. Bedrijven zullen moeten samenwerken om productie, marketing, verkoop, aflevering en ondersteuning als één pakket te kunnen leveren en zo een aantrekkelijke aanbieder te vormen voor de klant.


 


REDACTIE | DISCLAIMER | PRIVACY | ALGEMENE VOORWAARDEN
Copyright 2019 Jewelhouse &